Kaffestugan

Vad finns i Kaffestugan?

Kaffestugan är samlingsplatsen på Norråva. Där finner du golfreceptionen och en enklare shop med handskar, peggar och bollar. Vi har också floridabollar som du kan köpa styckvis. Här bokar du t ex starttid hyr golfbil, golfvagn och golfklubbor. På soldäcket är det trevligt att hänga under golfsäsongen.

Hyrpriser:
  • Golfbil (vi har 2 st): 350 kr/golfrunda
  • Golfvagn: 40 kr/st
  • Golfklubbor: 10 kr/st, 100 kr/halvsett
  • Göta Fisk flyttar in i Kaffestugan

Den 1 maj öppnar Johan Pihl och hans mångårige medarbetare Hugo Klevebäck Café och Deli i Kaffestugan. Det blir en förlängd del av butiken på Södermalm med ett sortiment anpassat till skärgården och golfgästerna.

Du kommer kunna äta och fika på plats och köpa med dig mat hem. Färdiga matlådor tillagad av Göta Fisks egna kock. Möjlighet kommer även ges att beställa varor från huvudbutikens sortiment på Götgatan 96.

Välkommen med bil eller båt.

Johan och Hugo kommer även att ta hand om golfreceptionen och lillstugan på hål 8. Vi välkomnar Johan och Hugo till oss på Norråva.

Vilka är Göta Fisk?

Göta fisk startade 1967 på Götgatan 96 av Ingegerd och Sigge Pihl. Idag drivs butiken på samma plats av barnbarnet Johan Pihl, som nu öppnar Café och Deli hos oss på Norråva.

I butiken erbjuder de ett stort sortiment av hemlagad mat men även färsk fisk, skaldjur, ostar, röror och kött. Rökta råvaror som lax, röding, räkor och fläskfilé m.m. Rökningen görs på Norråva och det kommer kunna avnjutas i kaffestugan eller köpas med hem.

Populärt är deras färdiga helgmenyer och matkassar till storhelger.

Följ oss för att inte missa något