Kaffestugan

I kaffestugan finner du Göta Fisk Café & Deli, golfreceptionen och en enklare shop med det mest nödvändiga. Handskar, peggar, 12 pack golfbollar, floridabollar styckvis mm. Här bokar du också starttid, hyr golfbil, golfvagn och prova på golfklubbor. Kontakta kaffestugan 08-570 249 92.

Hyrpriser:

• Golfbil (finns 2 st): 350 kr/golfrunda
  • Golfvagn: 40 kr/st
  • Golfklubbor: 10 kr/st, 100 kr/halvsett

Utbudet Café & Deli

Utbudet kommer att variera under säsongen. Utöver matlådorna och utvalda Deli produkter kan du ta en fika, köpa glass, godis, sylt, honung, dricka mm. Avnjuta en Sigges storfiskarpilsner 3,5 % från tappkran – i frostat glas. Kontakta kaffestugan 08-570 249 92. Matlådorna kommer finnas varje dag. De tillagas av Göta Fisks kock och kan ätas på plats på Norråva eller tas med hem. Vilka maträtter finns att välja på vid ditt besök?

Kontakta kaffestugan 08-570 249 92.

Beställ från huvudbutiken

Möjlighet finns att beställa varor från huvudbutikens sortiment på Götgatan 96. Beställningen hämtar du i kaffestugan på Norråva. I butiken erbjuder de ett stort sortiment av hemlagad mat men även färsk fisk, skaldjur, ostar, röror och kött. Rökta råvaror som lax, röding, räkor och fläskfilé m.m. En del kommer att finnas på Norråva. Populärt är deras färdiga helgmenyer och matkassar till våra storhelger.

Följ oss för att inte missa något